.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:

انتخابات تعیین هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و سکان یکی از مهمترین کمسیون های اتاق به یک مازندرانی رسید . سکان مهمترین کمیسیون اتاق بازرگانی ایران به یک مازندرانی رسید
شمال نیوز: انتخابات تعیین هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و سکان یکی از مهمترین کمسیون های اتاق به یک مازندرانی رسید .(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
شهادت مدافع امنیت مازندرانی در زاهدان
بسیجی مدافع امنیت شهید احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در زاهدان به شهادت رسید.(ادامه)
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در زابل خبر داد. شهادت مدافع مازندرانی امنیت در سیستان و بلوچستان
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در زابل خبر داد.(ادامه)
تامین آب شهرها و روستاهای مازندران از منابع سطحی
مدیرعامل شرکت آب­‌منطقه­‌ای مازندران از متصل شدن ۵۰ شهر و ۲ هزار روستای استان به منابع آب سطحی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد . « کاظم علیپور » به عنوان شهردار جدید قائم شهر انتخاب شد
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد .(ادامه)
نصب اولین دستگاه پایشگر زیستی در آب منطقه ای مازندران
اولین دستگاه پایشگر زیستی در سد آیت الله صالحی مازندرانی نصب شد.(ادامه)
تشییع پیکر مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم
پیکر حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
مجموعه رصدخانه و آسمان نمای آلاشت با نام رصدخانه آیت الله صالحی مازندرانی، نخستین رصدخانه آماتوری استان مازندران است.این رصدخانه در سال ۱۳۸۶ توسط شهرداری آلاشت روی یکی از تپه‌های این شهر در شهرستان سوادکوه بنا شده است.ارتفاع این رصدخانه از سطح دریا ۱۸۱۵ متر است. کل مجموعه رصدخانه حاضر بر بالای تپه‌ای به ارتفاع ۵۰ متر قرار گرفته که از سه طرف به پرتگاه و از طرف دیگر به دامنه کوه محصور شده است. به همین خاطر تمام رفت و آمدها به رصدخانه از طریق پلکان و با پای پیاده مقدور است.با وجود اینکه مدت طولانی است درهای این رصدخانه بسته است اما هنوز بسیاری از گردشگران تعداد ۳۶۵ پله را طی می‌کنند تا خود را به رصدخانه آلاشت برسانند و از منظره بی نظیر آن و بر فراز ابرها لذت ببرند. نخستین رصدخانه آماتوری مازندران در شهر آلاشت(خبر)
مجموعه رصدخانه و آسمان نمای آلاشت با نام رصدخانه آیت الله صالحی مازندرانی، نخستین رصدخانه آماتوری استان مازندران است.این رصدخانه در سال ۱۳۸۶ توسط شهرداری آلاشت روی یکی از تپه‌های این شهر در شهرستان سوادکوه بنا شده است.ارتفاع این رصدخانه از سطح دریا ۱۸۱۵ متر است. کل مجموعه رصدخانه حاضر بر بالای تپه‌ای به ارتفاع ۵۰ متر قرار گرفته که از سه طرف به پرتگاه و از طرف دیگر به دامنه کوه محصور شده است. به همین خاطر تمام رفت و آمدها به رصدخانه از طریق پلکان و با پای پیاده مقدور است.با وجود اینکه مدت طولانی است درهای این رصدخانه بسته است اما هنوز بسیاری از گردشگران تعداد ۳۶۵ پله را طی می‌کنند تا خود را به رصدخانه آلاشت برسانند و از منظره بی نظیر آن و بر فراز ابرها لذت ببرند.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. (ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت. اسامی کامل نامزدهای مازندران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سوادکوه‌شمالی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران بیست‌و یکمین یادواره ۷۶ شهید دهستان لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی است.(ادامه)
رئیس جمهوری آمریکا اکنون فهمیده است که تحریم‌ها بر خلاف تصورش هیچ فایده‌ای برای آن کشور ندارد و مردم ما با هم متحدتر شده‌اند. اگر ترامپ می‌خواهد تحریم را از ایران بردارد، ما آن را بررسی می‌کنیم / اگر مقام معظم رهبری اجازه را صادر کنند، مذاکره میان ایران و آمریکا انجام خواهد شد
رئیس جمهوری آمریکا اکنون فهمیده است که تحریم‌ها بر خلاف تصورش هیچ فایده‌ای برای آن کشور ندارد و مردم ما با هم متحدتر شده‌اند.(ادامه)
هشتمین سالگرد آیت الله سید موسی صالحی مازندرانی در ساری
هشتمین سالگرد فقیه وارسته و دلسوز حضرت آیت الله سید موسی صالحی مازندرانی- موسس حوزه علمیه سعادتیه ساری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بی‌آزار تهرانی در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار شد.(ادامه)
برگزاری سالگرد آیت‌ الله صالحی مازندرانی در ساری
هشتمین سالگرد عالم فقید و برجسته مازندران آیت ‌الله سید موسی صالحی مازندرانی در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار می‌ شود.(ادامه)
شمال نیوز: در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج تعدادی از هموطنان مازندرانی جان خود را از دست دادند.

جان‌ باختن تعدادی از هموطنان مازندرانی در سانحه سقوط هواپیما
شمال نیوز: در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج تعدادی از هموطنان مازندرانی جان خود را از دست دادند. (ادامه)
ملت ایران پاسخ یاوه‌گویی ترامپ را می‌دهد
مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی مازندرانی با اشاره به اینکه ملت ایران پاسخ یاوه گویی ترامپ را می‌دهد، گفت: ترامپ مترسک بی اختیار اسرائیل است.(ادامه)
قدردانی از شهروندانی که در تعریض‌ها یاری‌گری شهرداری هستند
شهردار قائم‌شهر گفت: از شهروندانی که ما را به‌منظور عمران و آبادانی و توسعه شهری یاری می‌کنند، قدردانی و سر تعظیم برای همه آنان فرود می‌آوریم.(ادامه)
تصاویر/ مراسم سالگرد آیت‎الله صالحی مازندرانی(ره) با حضور رئیس قوه قضائیه
شانزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی آیت الله العظمی صالحی مازندرانی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و با حضور رئیس قوه قضاییه در مصلی شهرستان قائم شهر برگزار شد. (ادامه)
رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع شهدای گمنام در ساری +تصاویر
رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع شهدای گمنام در ساری حضور یافت.(ادامه)
سفر رئیس قوه قضائیه امروز به مازندران
آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه امروز به مازندران سفر کرد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه به مازندران سفر می‌کند
آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه پنجشنبه 29 تیرماه سال جاری به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
مروری بر روند خدمت‌رسانی این روزهای شهرداری قائم‌شهر+تصاویر
شرح خدمت‌رسانی این روزهای شهرداری قائم‌شهر در حوزه‌های مختلف را در قالب تصاویری از روند اجرا مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز :  صالحی امیری با تغییر حجت الله ایوبی، ریاست سازمان سینمایی را به محمد مهدی حیدریان محول کرد. حیدریان  در دوره ی اصلاحات، معاونت سینمایی وزارت ارشاد را برعهده داشت. .... مدیر مازنی سینمایی کشور از سوی « وزیر مازندرانی » برکنار شد
شمال نیوز : صالحی امیری با تغییر حجت الله ایوبی، ریاست سازمان سینمایی را به محمد مهدی حیدریان محول کرد. حیدریان در دوره ی اصلاحات، معاونت سینمایی وزارت ارشاد را برعهده داشت. ....(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام مجتهد‌زاده در 7 اسفند‌ماه 1360 در حمله گروه ضدانقلاب به پایگاه بسیج با فریاد الله‌اکبر، مردم را برای دفاع از پایگاه بسیج شیر‌گاه فرا‌خوانده بود، خاطر‌نشان کرد: تشییع پیکر این عالم از همان مکان آغاز می‌شود..... درگذشت رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت مازندران و گلستان
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام مجتهد‌زاده در 7 اسفند‌ماه 1360 در حمله گروه ضدانقلاب به پایگاه بسیج با فریاد الله‌اکبر، مردم را برای دفاع از پایگاه بسیج شیر‌گاه فرا‌خوانده بود، خاطر‌نشان کرد: تشییع پیکر این عالم از همان مکان آغاز می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری قائم شهر که چندی است با روی کار آمدن مهندس رضا رحیمی به عنوان شهردار ، گام های بلندی را در راستای آبادانی این شهر برداشته است در جدیدترین اقدام همزمان با دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی « 11 پروژه بزرگ عمرانی ، خدماتی » را آغاز و به بهره برداری می رساند ..... آغاز عملیات و بهره برداری از 11 پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی شهرداری قائم شهر
شمال نیوز : شهرداری قائم شهر که چندی است با روی کار آمدن مهندس رضا رحیمی به عنوان شهردار ، گام های بلندی را در راستای آبادانی این شهر برداشته است در جدیدترین اقدام همزمان با دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی « 11 پروژه بزرگ عمرانی ، خدماتی » را آغاز و به بهره برداری می رساند .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.